Deur-aan-deur
Deur-aan-deur is een zeer effectief kanaal om nieuwe klanten of donateurs te werven. Wij benaderen namens onze opdrachtgever potentiële klanten, op een persoonlijke manier én met een aanbod dat echt bij hen past. Daarbij maken we onderscheid tussen commerciële producten – zoals energie, telecom en verduurzaming – en goede doelen. Vanwege de verschillen in benadering, hebben we dit bij Groupwise afzonderlijk georganiseerd in Fieldwise (voorheen AS Kwadraat) en Streetwise.


Waarom het deur-aan-deur kanaal inzetten?
Via dit kanaal ben je verzekerd van direct contact met potentiële klanten. Groupwise beschikt over een grote salescapaciteit van interne vestigingen, franchisenemers en andere salespartners die wij namens de opdrachtgever inzetten. Onze getrainde adviseurs en ambassadeurs gaan letterlijk de deuren langs om jouw merk sterk en representatief neer te zetten. Dit verhoogt de merkbekendheid en levert veel nieuwe klanten op.
Wij houden van focus en specialismen. Door onderscheid te maken tussen commerciële en niet-commerciële producten, kunnen wij maatwerk bieden voor elk vraagstuk. Dankzij onze ervaring weten wij de fijne nuances te vinden en is ons (sales)personeel en kanaal heel gericht inzetbaar.
Fieldwise
Onze adviseurs maken zich jouw organisatie en producten helemaal eigen. Gekleed in een jas van de organisatie gaan ze representatief en professioneel in gesprek met potentiële klanten. Wij brengen merken en klanten fysiek samen, wat zorgt voor echte verbinding, zichtbare groei en langdurige relaties.